Saturday, October 30, 2010

TEKA-TEKI BLOGSERABUT 1-JAWAPAN

Walaupun dua orang ja yang join Teka-Teki Blogserabut. Aku tetap bagitaw jawapan dia huhuhuhu. Cam sedih je tak ada sambutan :)

Dua-dua orang jawap betul pulak tu. Nampaknya aku kena naikkan tahap kesukaran teka-teki aku lain kali hehehe~

Teka-Teki Blogserabut 1


JAWAPAN :

Jawapan dia ialah pandangan belakang orang negro yang gemuk yang sedang berendam di dalam kolam renang.

Hahaha agak lain macam kan kalau tengok dari belakang lol kadang-kadang nampak macam taik, kadang-kadang nampak macam kepala k*^&* hahahhaha~

Tahniah kepada yang dapat meneka dengan betul:) hehehe tak ada hadiah pun tapi aku nak bagi sikit penghargaan kepada yang join segmen aku ini.

Dua orang yang meneka dalam segmen tekai-teki aku adalah Ayap tapi aku suka panggil Ayapan hehehe. Seorang lagi aku tak tahu sebab tak ada nama dan link. Terima kasih jugak kerana join.

Nak cerita sikit pasal Ayap. Ayap salah seorang membe aku. Dia lah yang menyebabkan aku sambung semula Blog Serabut ni. Aku dah berhenti berblog setahun dah dulu. Aku tertarik dengan iklan Nuffnang kat blog dia. Dulu aku tak kenal pun Nuffnang tu apa hehehe..cam best ja Nuffnang ni kan? aku pun try la. Ni link ke blog Ayap krayonjingga. Usha-usha la blog dia k. Support la kami hehehehe.

View Blog Ayap krayojingga

1 comment:

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...