Sunday, November 27, 2011

BAYAQ TELOQ SENDIRI

Sesudah selesai menghabiskan semangkuk laksa di gerai Kak Ros. Si Mamat pun ingin mengundur pulang. lantas perginya dekat Kak Ros hendak membayar laksa yang dimakan tadi.



Mamat : Kak Ros. nak bayaq. berapa harga laksa tu?

Kak Ros : laksa satu dua ringgit.

Mamat: nah dua ringgit.

Kak Ros : sat-sat. ada teloq tak?

Mamat : haaa? hmm ada-ada.

Kak Ros : berapa bijik?

Mamat : (garu kepala) 2 bijik!

Kak Ros : Kalau 2 bijik teloq kena tambah seringgit lagi la.

Mamat : ni apa hal pulak Kak Ros! teloq sendiri pun kena bayaq ka? ni dah lebih kak!

Kak Ros : BPH hang! telur ayam rebus atas meja tu bongok! bukan teloq dalam seluaq hang. karipap! tu laaa hang kecik-kecik suka tengok Maria Ozawa!

Mamat : (dalam hati) hebat Kak Ros ni. Maria Ozawa pun dia kenai.

-tamat-


teloq oooo teloq!




p/s-tolong la kata lawak. pura-pura gelak pun tak pa. lol

-lama tak update blog. sibuk.

-sekian. terima kasih.

15 comments:

  1. teloq teloq !! sekilo seploh ringgit

    ReplyDelete
  2. Salam dari shah ye..tumpang lalu..nmpak nye

    ade entri yg trtinggl...kalu sudi follow skali ye..jom baca:



    Entri Pasal Nuffnang! : Says.my Pesaing Nuffnang!

    Entri Paling Popular!  : Blog SC Follower Giveaway!

    Entri Blog Income  !  : 1st Cashout Says.my

    ReplyDelete
  3. @zey hehehe

    @Akim negara mana jual teloq camtu?

    @Fatimah hahahhaa terharu!!!!

    @Shah :)

    ReplyDelete
  4. aiyoooo~ separa lucah nih.. kekekek!

    ReplyDelete
  5. @Waniey aiyooo jugak hahahaha

    ReplyDelete
  6. hahaha....lawak gile. bongok la mamat tu....:P

    ReplyDelete
  7. @inche hlovate macam tak ikhlas ja hahaha

    @manja hehehe :)

    ReplyDelete
  8. BPH??? ki8~ sama macam apa yg aku pikiaq ka x haahahaha

    ReplyDelete
  9. @Nurul Are Inn : sory saya tak main wau hahaha

    @aswadz hahaha thanks for komenraider :)

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...