Friday, August 5, 2011

ENTRY PERTAMA BLOG SERABUT

Tadi aku singgah blog sepupu aku yang gatai pungkoq nak buat blog jugak. nama dia Charred. dia ni baru lagi. baru post 3 entry. Charred ni kaki bola. dia kata dia nak buat blog banyak entry pasal bola. usha-usha la blog dia k. tetiba terpikir masa mula-mula aku buat blog ni. rasa kelakar dengan diri-sendiri pulak. ye la. budak baru belajar. sekarang pun tengah belajar jugak. bak kata orang serabut belajar takpa. jangan serabut menyerabut lol. ni aku nak kongsi kekelakaran entry pertama Blogserabut. entry yang bertajuk Upah Seorang Anak . ni link entry tu.

Rasa comel ja baca entry tu. kiut aaa aku ni. macam Justin Bieber hahaha dem! hampa pun mesti ada kenangan entry pertama yang ditulis kan. padahal entry pertama aku tu aku kopipes ja dari internet. tak ingat pulak mana aku amik. nasib baik tak dak orang claim. kalau tak kena maki buta aku. k la. seotai mana pun hampa. mesti pernah jadi newbie jugak kan. tak yah nak besaq pala. tak yah nak berlagak kasta tinggi. kita sama ja. rakyat Malaysia. yeahhh hahaha lari tajuk!

Kepada Charred : kurangkan menulis style sms k. serabut nak baca.

jangan pakai kaler tulisan terang menderang sangat. mata aku tak tahan silau. kena pakai spek mata hitam plak kang nak baca entry hang.

welcome to blog world

aku bukan nak tunjuk pandai. tapi seeloknya macam ni la. nak terima ok. tak terima pun ok. masing-masing ada style sendiri. peace.


p/s risau gak aku. takut kena kutuk kata aku belagak pandai. aku nasihat sepupu aku ja. jangan serabut!


Baby baby babi uuuuuuu wakakaka

14 comments:

  1. tq la bro..memandangkan hg lebih tua drpda aku,aku trima sbg teguran utk terus memajukan blog aku!!hehehe..tq mr.serabut..:)

    ReplyDelete
  2. aku sntiasa like post hang. haha best2

    ReplyDelete
  3. Amanat seorang otai kepada bakal otai.HAHAHA.:D

    ReplyDelete
  4. Yelah skali imbas mcm justin bieber wakahkah...:D

    ReplyDelete
  5. alalala. comel ja entry 1st dia tu. hihihi.

    ReplyDelete
  6. hahaha...
    bek sungguh ko bg tips kat sepupu ko..

    ReplyDelete
  7. semua orang macam tuh.

    jadi orang dulu baru jadi blogger.

    blogger pun orang.

    orang blogger.

    bloggerman.

    ReplyDelete
  8. otai buat2 malu2 pulak.

    hahhha

    ReplyDelete
  9. @charred hahahaha wc

    @s.u.h.a alamak terkembang pungkoq aku hahaha

    @ashraf tq kawan.

    @Abe tak otai pun. kaki petai ja

    @Cahaya Mata wakakakaka dem!!!

    @bedpet hahahaha

    @sleeping_maniac90 tq sbb kata aku baik lol

    @hazaika petai :D

    @khairul ok2

    @ghost writer : a ah. tapi serabut sikit :P

    @lavender harum wangi : k pa?? hahaha

    @nub karipap hang!!!

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...