Monday, November 8, 2010

SAIZ BUAH DADA = HARGA NASI LEMAK-18SX & AGAK LUCAH

Di sini, aku ingin bercerita tentang satu fakta yang benar dan bukan sengaja direka-reka. Fakta tersebut merupakan satu fakta tentang terdapat segelintir golongan lelaki yang suka menyamakan saiz buah dada perempuan dengan harga nasi lemak. Semakin besar buah dada perempuan semakin mahal la harga nasi lemak yang disamakan hahaha. macam fakta serius ja kan?

Tipu la kalau ada lelaki normal tak faham tentang persamaan ini. Kalau ada pun buat-buat tak paham. Berikut merupakan beberapa contoh persamaan buah dada perempuan dengan nasi lemak bagi golongan lelaki :)

1.Kalau seseorang perempuan itu berdada besar-Lelaki akan cakap macam ini : Ini nasi lemak RM 5.00 ni~ada lauk ayam dengan telur goreng siap nasi tambah lagi. Kalau makan komfem kenyang ini.

2.Kalau seseorang perempuan itu berdada sederhana-Lelaki akan cakap macam ni : Ini nasi lemak RM3.50 ni~ada lauk ayam dengan telur rebus setengah biji. boleh la tahan.

3.Kalau seseorang perempuan itu berdada kecil-Lelaki akan cakap macam ini-Ini nasi lemak 50sen ja ni~ nasi pun cikit, timun alahai ciput, telur rebus pulak potong 16. Makan dua tiga suap pun dah habis ni. macam mana nak kenyang :)

Hahahaha~ada pulak saiz buah dada disamakan dengan harga nasi lemak lol ayat-ayat berikut merupakan rekaan semata-mata.tetapi lebih kurang la dengan persamaan yang dibuat oleh sesetengah lelaki yang tidak bertanggungjawab hahahahaha~

Aku post pasal menda ni sebab aku ada tertengok satu adengan lawak yang boleh dianggap lawak yang agak lucah dalam trailer dan iklan promo filem "Cuti-cuti Cinta".arahan-Ahmad Idham. Dalam trailer tersebut Farid Kamil ada menyebut nasi lemak 50sen dalam satu adengan filem itu yang menggambarkan saiz payudara/buah dada Nora Danish.

Bagi aku la kan-lawak itu memang ada unsur lucah tetapi bertapis. hmm~tapi kan, tak perlu la nak memasukakan adengan itu dalam trailer. kan dah kena hantam dengan penonton. bukan semua rakyat Malaysia boleh terima lawak macam tu. walaupun aku rasa ramai ja yang akan tergelak dengan lawak macam tu.

Adengan Nasi Lemak 50sen dalam trailer Cuti-cuti Cinta-Youtube


Credit to goldazone86 via ohtidak


2 comments:

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...