Tuesday, November 9, 2010

KARTUN AKUSERABUT VERSI HANISMANIS





Apa macam?? akuserabut dalam kartun versi Hanismanis. Still macho tak? hahahahaha Beberapa jam yang lalu aku minta cik Hanismanis lukis kartun muka aku. Secara fast and furious, beliau dah siap lukis muka aku dalam kartun. Thanks Hanismanis :) Aran suka~

Cik Hanismanis ni sebenar junior kolej aku. Aku suka view blog beliau, nampak ceria ja dengan kartun-kartun yang kadang-kadang macam kartun ketika zaman tadika pun ada hahahahaha gurau ja Hanis :) Sesiapa yang berminat dengan kartun-kartun lukisan Cik Hanismanis ni sila la ke blog beliau k.

Ni aku buat gif special untuk klik ke blog cik Hanis ni. Siap ada logo Nuffnang lagi kakakaka. Klik la yer.secara automatik anda akan dibawa ke blog Hanismanis :)

hanismanis


Page view blog Hanismanis

credit to hanismanis


8 comments:

  1. OMG like this sooo much! macam mana buat gerak gerak tu? nanti aran ajar eh? heeeee.

    btw, shade kaler pink to comel en? hahaha.

    ReplyDelete
  2. aran semenjak tau gif ni semua gambar nak letak gif... hahahaha... nuffnang tuhhh...

    ReplyDelete
  3. hai !
    walking frst time kat snie selepas ke blog hanismanis..
    hee~

    ReplyDelete
  4. Boleh2 nt aran ajar

    hahahhha kimy suka hati la woi!!!!!!!!!


    Hafizah- thanks sudi singgah :)

    ReplyDelete
  5. Letak gif memang menarik ada gambar flash jangan bro buat flasher sudoh, naye :-)

    ReplyDelete
  6. akubiomed- hahahaha baru double flash bro

    ReplyDelete
  7. suke la..kina nk buat cartun sendiri tak reti..;(

    ReplyDelete
  8. Blaja la dr Cik Hanismani tu~hehehehe

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...