Wednesday, February 23, 2011

SAMBIL DERMA SAMBIL RAMAS TETEK-18SX

Laporan asal Borak Kosong

Ni satu info yang aku jumpa di blog Borak Kosong pasal satu cara untuk mengutip derma cara hardcore di Jepun... serius hardcore !!! Kutipan derma ni dijalankan untuk mengutip derma untuk pesakit AIDS dan cara kutipan derma ini adalah sesiapa yang menderma boleh meramas tetek model yang disediakan. Serius rockkk hahahaha kalau macam ni la cara kutipan tu, mesti laju je golongan lelaki menderma kan lol sampai macam ni sekali diaorang buat untuk kuitp derma noh, hmm... tak taw la nak komen macam mana lagi, niat tu baik tapi..... cara dia macam kurang enak sikit. Biar la diaorang kan, itu cara diaorang, kita jangan la sampai kena buat macam tu sekali, nampak sangat tak ikhlas.

Bagi derma, boleh ramas tetek... watdafakkk !!!!! tapi otak bahagian syaitan aku cakap best jugak !!! Sambil menyelam, sambil minum kata syaitan tu hahahaha






p/s-ada orang tanya aku..apasal blog ko banyak menda lucah je...aku menjawab...ntah la, aku pun tak sengaja LMOA

14 comments:

  1. Bahaya ni, kat malaysia konfem kena gam

    ReplyDelete
  2. macam2 la, yg laki mesti rebu2 derma,
    derma singgit pun boleh ke?? kekeke

    ReplyDelete
  3. kalau ade kt mesia aku snggup pg derma :P

    ReplyDelete
  4. muahahha
    jepon mmg sengal
    ntah pape je

    ReplyDelete
  5. nice..

    ni yg rs cam nk pindah ke jepun ni hehe..

    ReplyDelete
  6. jom ramai2 kita p hahahhahaha

    ReplyDelete
  7. pompuan kene ramas tu muka eksaited habes =.='

    ReplyDelete
  8. Klw pompuan yg derma? nk ramas gak ke? T.T

    ReplyDelete
  9. xsure la pulak...hehehe juz for info,jgn serius sgt nah :)

    ReplyDelete
  10. kalau aku pun aku derma kot! hahaha.
    bring em tities. hahahah. joke.

    ReplyDelete
  11. Harus, rezeki ada kan. tanak la tolak. hahahaha. tak sopan. ahahaha. :p

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...