Tuesday, October 26, 2010

OPTICAL ILLUSION UNTUK LELAKI

Post kali ini lebih kepada golongan lelaki pulak. Pernahkah anda terpandang perempuan dari jauh, dari permandangan belakang perempuan tu memang hot, mantap, dan tip top lol~ Bila tengok betul-betul dari jarak dekat pulak. Alamak~pangkat makcik la dia ni. Aku tertipu daa~~

Aku post benda ni sebab aku pun pernah alami benda ni. Baru nak usha dari jarak dekat, tengok-tengok pangkat makcik la dia ni, kadang-kadang yang macam nenek pun ada, yang teruk lagi bapok siap berhalkum lagi hahahahahaha :)

Ni contoh Optical Illusion yang berkesan untuk lelaki

Perghhh~ada awek la


Fulamak putih gila betis awek ni. Nak try ayat ni


Aduh~~kambing punya apek ni!!! buat aku tertipu ja.
Tak pasal-pasal kena maki apek ni. Padahal tak bersalah pun dia. Hahahahhaha


Pengajaran : Lain kali jangan main usha ja, tengok betul-betul lu k :)

via weirdexistence

2 comments:

  1. hahaha..kalau yang usha tu mesti kata.."menyesal aku usha.."

    ReplyDelete
  2. adoyylaa..apek pon nk usha? haha!

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...