Wednesday, October 20, 2010

REAKSI MUKA SAMA JA APABILA TANGKAP GAMBAR-GIFS

Post ni berkaitan dengan reaksi muka manusia yang sama ja apabila tangkap gambar. Mungkin di antara kita tak perasan kan tentang benda ni? Aku pun tak pasti reaksi muka aku macam mana apabila tangkap gambar hehehehe..

So, lain kali buat reaksi muka lain sikit k bila ada orang ambil gambar kita, jangan asyik sama ja.Orang tengok pun boring ja kan? :)



Lawak juga aku tengok gambar-gambar reaksi muka orang-orang ni lol~~




via dont-panic

2 comments:

  1. kakakaka,
    lawak ah.
    takde ekspresi lain ke apa?

    ReplyDelete
  2. awak jgn jd macam diaorang k hahahhaa

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...