Monday, October 25, 2010

PEREMPUAN CANTIK JADI HODOH JIKA.......

Post aku kali ini berkaitan dengan perempuan. Perempuan yang cantik luarannya kadang-kadang teruk juga perangainya. Itu la pasal orang kata jangan menilai seseoang hanya dari luaran sahaja. Aku pegang ayat ni.

Sebab aku nak post pasal benda ni kerana aku nak ceritakan sedikit pengalaman aku dengan kawan-kawan petang tadi. Petang tadi aku dengan kawan-kawan aku pergi ke dobi untuk mengambil baju. Ketika keluar dari dobi, kami ternampak 2 orang perempuan yang agak boleh tahan muka dalam sebuah kereta kelisa. dah memang naluri lelaki, lelaki akan tertarik dengan perempuan. Kami pun usha la minah 2 orang dalam kereta tu.

Tiba-tiba, dengan selamba ja salah seorang perempuan membuka cermin kereta lalu membuang tin kosong ke jalan. Aku rasa dia nak buang ke longkang tapi tak sampai. Serius selamba perempuan tu membuang sampah sesuka hati dia. Memang teruk la perangai minah tu, harap muka ja boleh tahan, tapi perangai macam shitt!!!

Memang tergolong dalam kategori pengotor spesis orang macam ni. Kalau buang sampah kecil orang tak la perasan sangat kan? Ni buang tin minuman yang kosong. Siap bunyi tong...tong..tong.. tingtong..lagi hahahah :) Ini lah buktinya kalau perempuan yang cantik juga akan dianggap hodoh jika perlakuannya yang tak cantik dipandang.

Kesimpulannya, tak kisah la muka lawa atau tidak, janji perlakuan kita lawa:) peace

Jangan jadi macam perempuan-perempuan di bawah ni k~


sumber gambar MalaysiaSensasi


Comel budak ni hahahaha

7 comments:

  1. Nasib baik aku xde adek pompuan, sah2 kena trajang ngn aku!

    ReplyDelete
  2. haah. comel budak tu. hee.


    eh jap, perempuan cantik je perangai macam ni. kalau perempuan tak cantik macam i, mesti baik kan? heeeeeeeee.

    ReplyDelete
  3. xcantik?? suma orang ada ciri2 kecantikan masing2. Kecantikan hak milik setiap insan hahahahhahaha

    ReplyDelete
  4. hang dengan kimy ka? die pon post same mcm ni gak ;p

    ReplyDelete
  5. ha ah..gn kimy and iznul skali.yg blog eksplisit tu :)

    ReplyDelete
  6. ha taw2.korg mmg blogger sjati.hehe

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...