Friday, October 29, 2010

IBU BUNUH BAYI KERANA FARMVILLE

Farmville?? Game yang agak famous kat Facebook yang cara permainannya macam bercucuk-tanam tu~ Hari-hari kena buka game ni kalau main. Siapa yang minat berkebun boleh la main game ni. Aku pun pernah ketagih main menda ni dulu, sampai level 30 ja, tak larat nak click-click, sakit jari aku nak bercucuk-tanam dalam farmville. Segila-gila aku main dulu pun tak la sampai macam kes perempuan jahanam ni, sampai hati bunuh anak dia kerana ketagih main Farmville ni.


Alexandra V. Tobias (22) dari Jacksonville Florida dijatuhkan hukuman penjara 25 tahun kerana membunuh bayi beliau secara menggoncangnya sehingga kepala terhantuk ke meja komputer. Alexandra naik berang kerana bayinya yanng berusia 3 Bulan menangis ketika beliau asyik bermain Farmville Januari lalu. Bodoh punya mak, pasal game pun sanggup bunuh anak sendiri.

Alexandra ni sanggup goncang anak dia, lepas tu,hisap rokok sebatang untuk menenangkan diri sebelum goncang anak dia sekali lagi sehingga mati. Sempat lagi dia berhenti menghisap rokok semasa bunuh anak dia. Haiz~ Main game sampai bunuh anak sendiri, gila aku rasa perempuan ni. Kepada sesiapa yang ada add perempuan ni dalam friendlist Farmville, sila cepat-cepat remove sebab mungkin roh anak dia ada lam akaun farmville dia untuk membalas dendam, Saja aku nak mereka-reka cerita hehehehe :)

Contoh view dalam Farmville


Kepada gamer-gamer sekalian, sila kawal ketagihan anda sebelum perkara-perkara macam ni berlaku.

Laporan asal blogserius via games

2 comments:

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...