Sunday, January 2, 2011

HITLER MARAH INDONESIA KALAH-LAWAK

Pagi hari ini aku nak post menda yang ringan-ringan je...berhenti kejap nak serabutkan kepala... bila kepala aku dah stabil sikit baru aku nak kasi serabut balik.. Ini kisah video Hitler lagi.... dah macam-macam dah orang buat subtitle bukan-bukan dengan klip video.. tapi serius aku gelak pecah perut.... dulu yang last aku tengok Hitler marah pasal Kereta Proton Inspira..Kali ini pasal Indonesia kalah dengan Malaysia Final AFF Suzuki Cup pulak...

Memang ada seni kekreatifan sape yang buat subtitle ni... aku salute !!! sebab berjaya menceriakan pagi aku :) Jom layan~



Ayat aku paling like - "ini bukan burung garuda, ini ayam sayur " hahahaha lol


credit to LYNAnimeShrine


1 comment:

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...