Sunday, January 30, 2011

PEREMPUAN CEPAT TUA

Selamat bercuti Raya Cina semua...syoknya leh lepak kat rumah lama-lama... kerja makan tidoq.. makan tidoq...lama-lama kencing manis aku hahahahaha~ saja nak menyerabut kat blogserabut tentang ayat-ayat dari papa aku kejap..bapak aku cakap dengan aku..

"Nanti ko nak cari awek.... cari yang muda dari ko 5-6 tahun... perempuan cepat tua... memang la nampak muda awal-awal... tapi bila dah beranak nanti.... mesti nampak tua punya la... ko nak papa tolong cari kan tak?"

Agak terkejut dan terkesima kejap dengan kata dari papa aku hehehe.... tak kan cari awek yang muda 5-6 tahun dari aku...sekolah pun tak habis lagi la awek tu nampaknya... mungkin entry ni boleh menyebabkan sesetengah awek terasa.... tapi saja nak share pasal menda ni... jangan marah k :).... Bagi aku pulak.. mungkin teori ni orang dulu-dulu pegang... nak bini yang lebih muda... tapi orang sekarang tak kisah pun pasal umur.. yang penting 'cinta' la kononnya... sebabnya.... orang zaman sekarang ni macam-macam diaorang buat untuk jadi muda hehehehe.. macam-macam ubat telan... tak kira yang cucuk susuk lagi tu.... cucuk sana sini... yang pakai susuk tu boleh dipanggil geng plastik....

Pengalaman aku pula, ramai pulak membe-membe aku yang awek dia tua sikit dari dia.... aku pun pernah tapi itu dulu la...ex aku :)....baru putus.... tu yang papa aku nasihat aku tu hahaha... hmm ntah la nak komen macam mana lagi dengan statement ni... tapi kalau perempuan tu pandai jaga badan apa salahnya kan?? hehehehe yang penting saling terima dan menerima... kalau saling terima dan menerima dah cukup untuk satu-satu pasangan bahagia.... dah lebih pulak aku merapu pasal menda ni.... tapi apa salahnya sekali sekala merapu sikit hahahaha..

Tiba-tiba adik perempuan aku menyampuk.... lelaki pun sama ja papa... tengok pakcik seorang tu...sebelum kahwin punya la tuff dan hensem....lepas kahwin perut boroi macam bini dia mengandung 5 bulan hahahaha.....

Kesimpulannya, lelaki dan perempuan sama ja..... peace~


(gambar tak da kaitan hahahaha)

8 comments:

  1. sia suka statement terakhir...men and women r same..hihi...

    ReplyDelete
  2. tp ramai je perempuan berumur yg pandai jaga badan semua kan?
    cam Maria Farida tu. hot je.tu yg Shah Jazle minat tu.hoho~

    lelaki pun kena pandai la jaga badan jugak kan. nanti boroi2 wife pun xlalu nk tgk.hehe

    ReplyDelete
  3. awek aku ngn aku sama umor je aran :P

    ReplyDelete
  4. eleh, age doesn't matter,
    yang penting tu kematangan lorr,

    ReplyDelete
  5. Salam Aran, kalau muda tp selekeh, tak best. Yg penting jaga penampilan. Betoi kalau perut boroi, tak kira laki atau puan, nampak buruk.

    ReplyDelete
  6. x kire lah umur bape..if dah jodoh..tak ke mane..heheh..

    ReplyDelete
  7. ayap- xpa la...asal bahagia hahahahaa

    tq kpd yg sudi komen raider :)

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...