Monday, January 10, 2011

KEPUTUSAN AJL KE-25

Setelah aku menonton secara live Anugerah Juara Lagu (AJL) ke-25 menerusi TV di restoran Gulai Panas, Kajang sebentar tadi.... hahahhaha tengok kat TV je... tak mampu nak pergi tengok live kat Bukit Jalil.... aku bukan minat sangat pun AJL ni... tapi apa salahnya keluar seronok-seronok dengan membe-membe kan? mereka seronok layan AJL ni aku pun join seronok diaorang.. ini la keputusan AJL yang aku dapat...

Juara
Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku
Naib Juara
Black & Meet Uncle Hussain - Drama King

Tempat Ketiga
Hafiz AF - Noktah Cinta

Vokal Terbaik
Hafiz AF - Noktah Cinta

Persembahan Terbaik
Faizal Tahir - Hanyut

Anugerah Persembahan terbaik aku rasa memang layak persembahan Faizal Tahir yang dapat. aku suka cara persembahannya yang kat tengah-tengah persembahan kelihatan macam Faizal Tahir masuk ke tangki air tetapi dia bukan secara live pun Faizal Tahir masuk dalam tangki air tu... yang nampak tu cuma rakaman video yang direkodkan..dan apabila Faizal Tahir muncul semula nampak seperti dia betul-betul dia basah... yang sebenarnya ketika rakaman faizal Tahir masuk ke dalam air itu ditayangkan..Faizal Tahir cuma dibasahkan... apa yang aku faham la... Selain itu, aku suka akan persembahan Stacy menerusi lagu Jahat yang bersemangat... tarian oleh penari-penari yang macam aksi Kung Fu sangat menarik minat aku... best sangat tarian macam tu.. ada Urmm !!! orang kata... apa yang aku tahu juga.. salah seorang daripada penari-penari itu abang kandung Stacy sendiri.. menurut sumber daripada membe aku la....

Tapi part keputusan anugerah vokal terbaik dan Johan seluruhan diumumkan... keadaan menjadi kecoh sedikit tadi.... terdengar suara-suara bantahan daripada membe-membe aku... hahahaha semua tak puas hati dengan keputusan itu...semua orang tak sangka Hafiz AF dan Ana Raffali yang dapat anugerah itu... . kata diaorang ada yang lagi layak dapat anugerah itu... sampai kecoh-kecoh tadi diaorang komplen....tiba-tiba emo pulak seekor-ekor hahaha lebih-lebih pulak diaorang ni kan? tapi aku pun ada rasa macam tu jugak hehehehe tapi biar la... keputusan dah dibuat oleh juri-juri yang dipilih...lantak diaorang la kan nak bagi sape menang :P

Dulu aku tak kenal pun sape Ana Raffali ni..aku start kenal Ana Raffali menerusia lagu 'Kalau Berpacaran' yang dia berganding dengan Suhaimi Mior Hassan dan Altimet... Fisrt time aku dengar lagu ni aku rasa meluat sangat..ntah la tak tahu kenapa, mungkin salah satu puncanya membe aku selalu nyanyi lagu ni kot... rasa macam geli pun ada.. tapi bila aku selalu dengar aku jadi suka sangat pulak...rasa best pulak... hahahahaha... lain daripada yang lain kan lagu 'Kalau Berpacaran' tu......pelik-pelik aku ni :)


Ana Raffali

Video Klip lagu Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali


video credit to rollemproduction

7 comments:

  1. tensen wer.. camne ana rafali lehh menang nie.. adui

    ReplyDelete
  2. tensen wer.. camne ana rafali lehh menang nie.. adui

    ReplyDelete
  3. terkejut jugak dia menang. tapi ok jer. nak bising2 watpe. duit hadiah dapat kat dia bukan kat kita pun..
    kan.. :]

    ReplyDelete
  4. bukan 'berpancaran' aran. BERPACARAN. hahahah

    ReplyDelete
  5. tq ayap:)

    typo hahahhahahaha

    dengan ini aku lantik ko jd penyemak entry aku hahahahha

    ReplyDelete
  6. bukan nain juara laa, naib juara. hehehe

    ReplyDelete
  7. tq Nurul Nadia..apasal byk sgt typo aku ni hahhahhahhaha

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...