Monday, January 24, 2011

GELAGAT 'KIPAS SUSAH MATI' JUSITN BIEBER DI INDONESIA

Akhirnya dapat jugak aku update Blogserabut pagi ini setelah sepi aku tinggalkan beberapa minggu... terima kasih aku ingin ucapkan kepada yang sudi singgah Blogserabut dan tidak lupa jugak kepada yang sudi follow...

Pagi Isnin ni aku nak bercerita sikit tentang Justin Bieber yang khabarnya nak datang Malaysia pada 21 April 2011 ni... Nah aku nak bagi free Poster Justin Bieber ni kepada peminat-peminat Jusitn Bieber yang kunjung ke Blogserabut... tapi dengan syarat print sendiri kakakaka....amik ni~



Yang paling murah pun RM98.....tak ada pasal aku nak pergi tengoknya hehehe...tapi bagi peminat Justin Bieber..berapa pun harga tiket diaorang sanggup je beli.. 'kipas susah mati' la kata kan.... aku bukan minat sangat pun Justin Bieber ni....tapi boleh dengar jugak la lagu dia... tak la seteruk macam Dani AF nyanyi... Tapi kalau Tila Tequila datang buat konsert kat Malaysia comfirm aku pergi lol....

Kembali kepada tujuan aku buat entry ini sebenarnya nak berkongsi gambar-gambar 'Kipas susah mati' Justin Bieber di Indonesia yang serabut nak beli tiket konsert Justin Bieber di Indonesia. Pada 23 April 2011, si Justin ni ada buat show kat Indonesia jugak...Ribuan peminat si Justin di Indonesia beresak-esak nak beli tiket... keadaan macam nak beli tiket final AFF Suzuki Cup di Bung Karno tempoh hari...sampai ada yang menangis, pengsan, kencing dalam seluar dan macam-macam lagi hahahahaha..... diharap-harap jangan la keadaan ini berlaku di Malaysia...peace :)

sumber gambar gosip.ucilblog




KLIK 'READMORE' UNTUK LAPORAN PENUH






4 comments:

  1. hurrmmmm kalo dengan artis, sanggup ape saje...semangat la nanges...ape dah...

    ReplyDelete
  2. mak aii fanatik gile..agak2 la..kalo den la xkuasa la..

    Meh singgah: Perkhawinan Ayu Raudha & Zaquan Adha!

    ReplyDelete
  3. kat youtube ada ek...hehehehe tq 4 da info:)

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...