Saturday, October 30, 2010

BELI BOOBS UNTUK TUJUAN KEBAJIKAN

Agak kontroversi tajuk post aku kali ni hehehehe. Aku tertarik dengan konsep kutipan derma oleh Keep-a-Breast. Kempen yang dijalankan untuk mengutip derma untuk golongan penghidap penyakit kancer payudara.

Kempen ini sangat berjaya kerana konsep yang menarik tetapi agak tidak sopan kalau dijalankan di Malaysia. Keep-a-breast mengambil/membuat sculpture boobs(payudara) artis-artis Hollywood yang hot dan melelong kepada orang ramai yang berminat. Harga lelongan sculpture Boobs(payudara) artis-artis ni mencecah puluhan ribuan dollar. Serius murah hati siapa yang beli boobs ni hahahaha.

Proses membuat sculpture payudada ni dipanggil Breast Casting. Proses Breast casting ini dilakukan dengan menyapu plaster ke atas payudara artis yang berminat dengan kempen ini. Selepas plaster yang disapukan kering. Plaster yang kering itu ditanggalkan dari payudara artis tersebut,kemudian sculpture itu diwarnakan atau dilukis dengan lukisan yang abstrak.

Selain artis, orang awam pun boleh beramal melalui kempen ini. Sesiapa yang berminat untuk menyimpan sculpture payudara sendiri sebagai kenangan boleh la buka link ini keep-a-breast.org hahahaha lol

Ini Contoh Boobs yang sedang dilelong. Boobs ini milik Tila-Tequila. Harga semasa $44,ooo. Sesiapa yang berminat boleh bid lagi hahahahaha. Serius berjaya cara kutipan derma ini kan? :)



Sesiapa yang berminat cepat-cepat bid k. Lelongan dibuka sampai 06-11-2011 ja :p


Tila-Tequila, Hot tak? Hehehehe


Slogan Kempen : I Love Boobies :P

Pendapat aku tentang keep-a-breast ini, agak pelik dan lucah cara kutipan derma ini. tetapi ia berjaya mengutip dana untuk menyelamat nyawa pesakit kanser payudara. Agak tak sesuai kalau Malaysia nak meniru konsep kutipan derma macam ni. pendapat anda pula???

via celebridiot

2 comments:

  1. i edit ady dis post.worry my reader will col me pervert.hahahahha

    thanks 4 view my blog Ken hehehe :)

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...