Tuesday, December 14, 2010

REBECCA NUR AL-ISLAM KAHWIN DUDA-HOT

Perghhh....sekarang tengah hot dengan cerita artis hot tempatan nak kahwin dengan duda. Artis hot yang aku maksudkan adalah Rebecca Nur Al-Islam Ahmad. Hot?? Hot la ni. hot + seksi lagi Rebecca ni. Tak percaya lagi??hmm...tengok gambar ni....



Kalau tutup muka si Rebecca ni. aku boleh bayangkan Maria Ozawa taw dengan badan macam ni hahahaha. saja gurau kasar sikit :) Dengar khabarnya Rebecca nak kahwin dengan duda yang berumur 42 tahun. Duda yang bernama Nor Azam Sulaiman merupakan seorang peguam dan beranak dua. Tahniah kepada Rebecca kerana mendapat pakej yang lengkap hahahaha siap dengan anak lagi. tak payah susah-susah dah nanti kwang~~kwang~~hehehhehe

Majlis persandingan mereka secara tradisional akan diadakan pada 15 Januari 2011 di Hotel Flamingo, Ampang. Pada 16 Januari pula akan diadakan majlis persandingan di Menara Kuala Lumpur. Gempak kan?? hehehehe

Tapi aku tak dapat cari lagi gambar sebenar yang clear bakal suami si Rebecca ni. yang aku dapat cari ni je~~



Mintak maaf kalau bukan, aku pun tak pasti hehehe...kalau tengok dalam-dalam muka laki ni kan, kalau perasan muka dia macam satu watak dalam cerita kartun Spongebob Squarepants. watak yang kaler biru tu. hahahahaha sekali lagi aku bergurau kasar tengah hari ni :)

sumber gambar hot rebecca dari rotikaya

3 comments:

  1. memang hot betoi, panas abiss...nama tak seindah rupa..

    ReplyDelete
  2. moga dia selamat dunia dan akhirat ^__^ amin.

    dan kamu juga ;)

    ReplyDelete
  3. mmg hot huhu seksi abis, lawak ah entry ni salam ziarah dan salam follow

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...