Monday, March 14, 2011

JUSTIN BIEBER BOTAK?

Aku tak taw la betul ke tidak yang si Justin Bieber ni botakkan kepalanya sekarang? aku bukan minat sangat pun dia ni. rasa macam gay pulak kalau minat dia hahahaha tetiba ja. aku ada terjumpa gambar botak si Justin... tengok dalam-dalam gambar Justin Bieber botak, tiba-tiba aku teringat artis tempatan yang pernah botakkan kepalanya dulu. artis yang aku maksudkan ialah Sharifah Amani. tak taw la kenapa aku boleh terbayang Sharifah Amani. tapi tengok macam ada persamaan ja hehehe jangan marah noh 'die hard fan' diaorang Akeserabut melawak ja :)


cute kan? lol




jangan marah noh~pinjam gambar kejap :P


5 comments:

  1. Sharifah Armani botakkan kepala sebab tuntutan watak untuk filem. Kalau dia fikir "Islam tidak menghalalkan cara" mesti dia tidak akan buat.

    Justin Bieber botak! Dia botak ke apa ke Tira tetap tidak minat dia. Hahaha. Bluueeek~

    ReplyDelete
  2. ntah la labu..xsure hehehhee

    ReplyDelete
  3. ang bila plak nak botak.. aku request ko botak ni..

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...