Tuesday, March 15, 2011

OPTICAL ILLUSION GAMBAR FASHA SANDHA

Lama aku tak merapu, rindu pulak tetiba hahaha betul ke? Mesti korang dah taw kan cite panas pasal gambar hot Fasha Sandha. Gambar Fasha berbikini ketika bercuti di Bali, Indonesia khabarnya telah melambak-lambak di internet seperti pasir-pasir beterbangan di tepi pantai. Aku dah tengok dah, ni aku nak share ni. 18 tahun ke atas saja boleh tengok k. yang belum cukup umur tu buat-buat la cukup umur lol Fasha Sandha telah pun meminta maaf kepada peminat-peminatnya, katanya dia menyesal dan berharap peminatnya yang berpura-pura baik dapat memaafkannya. Dengan buat muka 50 sen nya dia berminta maaf sambil mengesat air matanya di pipi. Dia berkata lagi dia buat macam tu sebab nak bagi berkas kekasihnya, Rizal panas tengok bodynya.ok aku tambah ja.


ini gambarnya


Pengalaman aku la kan. bila aku tengok gambar ni. 1 minit kemudian baru aku perasan ada Fasha Sandha dalam gambar ni. aku rasa macam gambar ini ada ciri-ciri optical illusion la. yang boleh buat mata aku blur kejap. Aku rasa korang pun mungkin boleh perasan jugak yang gambar ini ada ciri-ciri optical illusion gagaga.

Korang pulak, ambil masa berapa lama baru perasan ada Fasha Sandha dalam gambar ni??? lol

10 comments:

  1. erk, ntah aku pun xpasti.. aku tak expert bab tgk2 gmbar optikal ni. KAHKAHKAH .

    ReplyDelete
  2. mungkin lelaki sahaja yg perasan hahahhaha

    ReplyDelete
  3. Haiish, kat blog Tira, editor Tira tulis pasal Fasha Sandha. Kat sini pun Fasha Sandha. Apo kono ea jang~ Hahaha.

    ReplyDelete
  4. tang tetek tu ka aran? gagaga

    ReplyDelete
  5. lol sejam lepas tu baru aku perasan ada pakcik nelayan belakang tu

    ReplyDelete
  6. huh? yg transparent tu ke?hahahaha

    ReplyDelete
  7. alamak!!! aku tak perasan pun ada pakcik nelayan..failed hahahhaa

    ReplyDelete
  8. tak abis2 18sx... bertaubat la aran.. hehehe

    ReplyDelete
  9. sapa tak cukup umur pergi berambus hahahha

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...