Sunday, May 8, 2011

GULA GULA PAP PAP




Petang ni aku tak ada kerja. tiba-tiba rasa terhingin nak tau pasal sekumpulan artis baru perempuan yang khabarnya bilangan pembencinya lebih ramai daripada peminatnya. kumpulan yang aku maksudkan itu adalah kumpulan Gula Gula. singgah la aku kat fanpage Gula Gula tu. saja nak tengok. hot ke tak lol dengar kata diaorang macam K-pop la. M-pop la. tak tau la aku. aku tak tau sangat pasal pop pop ni. takut kena kencing manis. tengok punya la tengok. gambar paha yang banyak. aku ingatkan fanpage tu jual paha ayam goreng. rupa-rupanya bukan.

Ooo ahli kumpulan diaorang ada 6 orang. aku pun tak sure la. diaorang ni orang apa. tengok macam mat salleh kacuk Cina pun ada. tengok nama pun ada sikit macam nama kucing aku tengok. Cat Women kot diorang ni. daripada 6 ekor kucing ni. ehh silap. 6 orang hehehe satu orang yang aku berkenan. nama dia MeiMei hahaha. sempat lagi usha. saja nak serabutkan kepala petang-petang ni.


Ni
Meimei. korang jangan kacau yang ni !!!


Yang dua orang bawah ni kalau nak amik, amik la. kalau boleh bawa pergi gosok gigi sekali. tapi ok jugak kalau jadi model ubat gigi dua ni. tapi model yang gigi sebelum gosok punya la LMOA






Dah la. kutuk sikit-sikit cukup. tapi serius aku kesian gila dengan Gula Gula ni terutamanya MeiMei errrr. tak sempat nak kuar album lagi. kutukan dah macam Tsunami. setakat ni aku tak jumpa lagi la blogger yang cakap menda baik pasal Gula Gula ni. semua yang hadoiii. kutuk tahap anjing laut. mana tau kan. lagu diaorang best macam drumstick ke. mana tau diaorang star akan datang ke? hmm semua menda boleh jadi. sebelum itu. tadi aku ada post komen kat page Gula Gula ni. ni post aku :


Saja hobi petang-petang :p

9 comments:

  1. kesian kat kumpulan GULA2.. Why not kita bg depa peluang.. HUHU

    MySuaraBlog: Thanks Mama!

    ReplyDelete
  2. Tak habis-habis nak meniru..kalau benda baik takpe la jugak..

    ReplyDelete
  3. sememangnya memang gula..
    http://nimaron.blogspot.com/2011/05/kisah-di-restoran-mamak.html

    ReplyDelete
  4. kehkeh . sempat ag pedajal page uh :D

    ReplyDelete
  5. aran sengal~~
    pegi tanye gula2 sekilo brapa lak.
    Adjust la meimei tu ke..hehe ;p

    ReplyDelete
  6. buwekk. aran buwekk. hhaa
    haritu nampak ko tgk wayang bersama2 joe hassan, dan yg lain2 :P

    ReplyDelete
  7. @ZWAN SABRI kadang2 ada terpikir jugak :)

    @Alan hmm taktau la Alan..

    @Amin memang la gula

    @peep Ooo

    @alinlon hehehhe

    @Shafiza sapa la kita ni. hahaha saja ja la

    @Doyah sombong tak tegur !!!

    @Wuucin tak pun...tak cukup sexsa :p

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...