Monday, May 23, 2011

MR. AHMAD BEAN

Satu lagi entry merapu yang berjaya dipost Akuserabut. saja nak merapu pulak. malas nak emo-emo ja post aku. ni nak habaq. korang tau tak kenapa Ahmad Idman dipilih sebagai juri Maharaja Lawak? kerana dia pengarah hebat? salah ! ini kerana muka dia macam pelakon komedi Hollywood. Mr. Bean ! wtfish apa aku merapu ni? aku ada perasan lama dah muka Ahmad Idham ni ada ciri-ciri Mr. Bean la. serius bukan aku seorang saja yang kata. ada jugak membe-membe serabut yang sekepala dengan aku. korang ada perasan tak? jom tengok gambar Ahmad Idham dengan Mr. Bean.


Mr. Bean


Ahmad Idham

Korang ada nampak ada sikit sama tak? aku ada nampak la sikit sama. serius tak tipu ! tolong la kata sama plzzz lol alaaa sekali sekala nak merapu benda yang kita rasa. nak buat serius selalu mampuih la kan. peace.



David Teoh :Oii Akuserabut ! muka wa lagi sama la

Akuserabut : errrrrrrr

16 comments:

  1. bile bace entri ni baru aku perasan muke diorg same. wahaha...

    eh, mr bean tu ensem la plak kalau x jd mr bean. haha

    ReplyDelete
  2. hahaaha aku pon baru pasan.. patot a die terpilih ek jadi juri... mcm lol..

    ReplyDelete
  3. aahha.. tiga-tiga sama bro...

    ReplyDelete
  4. @IQBAL dia tu sebenaq dia stylo ooo..belakon macam bodoh phiang !!! hahaha

    @Kodok mmg dem wtfrog !!!

    @peep yup lol hahaha

    @Syafiqah Ohhh baru aku tau aku mimpi sapa semalam.. igtkan Anjelina Jolie.. rupa2nya kamu hahaha lawak ja :p

    @Hakimy agak la bro.

    ReplyDelete
  5. mr bean bijak ada 3 phd, ahmad idham entah la...

    ReplyDelete
  6. takpa la nub. dia dah berjaya. mesti la ada skill hehhee :)

    ReplyDelete
  7. hahaha!! ada gak la persamaan ;)

    ReplyDelete
  8. k la bagi can... ada la siiiiiiikit je sama.

    ReplyDelete
  9. @Amirrah yesss

    @Zulfikar yessssss sekali lg hahahaha

    ReplyDelete
  10. kauuuu. tak baik tau tak!


    *err aah la. ada iras2

    ReplyDelete
  11. kesian Ahmad Idham hihi tapi sya suka David Teoh..dia sangat kelakar jadi juri dalam raja lawak

    ReplyDelete
  12. haah la, muka sama! haha!!!

    ReplyDelete
  13. Ingatkan aku sorang je yg rabun kata dia Sama dengan international artist.
    Aku search goggle Ahmad idham Mr bean sebab Aku kene block kat tiktok live dia sebab Aku kata abang muka abang macam Mr bean..dia Baca dia senyap terus kene block(you was bloked by dr ahmad.idham)...time Tu tak kene masa kot aku nak Sama Kan dia dngn international artist sebab dia tengah cakap pasal politic...kalau Aku pakai Nama glamour dia ok kot Rowan Atkinson baru dia bangga..dua2 Ada PhD kot patut bangga Bukan block aku..takkan Aku nak Sama Kan dia dengan Bruno Mars pula,Lambert lagi

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...