Sunday, March 27, 2011

TETEK BOLEH UP TRAFFIC BLOG ANDA

Pagi ini hujan tidak turun menetek-netek tapi aku tetap mahu bincang pasal perkataan "tetek". Kalau korang selalu usha Blogserabut mesti selalu jumpa perkataan tetek. Sampai membe blog aku cakap Blogserabut lucah la selalu post pasal tetek, tak dak menda lain ke yang nak post. asyik-asyik tetek.. tetek .. dan tetek... terima kasih ke atas teguran anda semua, Akuserabut menghargai anda semua, tapi aku rasa menda yang aku post tu tak la teruk sangat sampai anda semua boleh stim dan akhirnya mimpi tetek Maria Ozawa huhuhu maafkan saya kepada yang sensitif dengan perkataan tetek ni. Bagi akuserabut, apa yang lucah sangat pasal tetek ni? semua orang ada tetek. tak kira la lelaki ke perempuan. yang membezakan tetek lelaki dan perempuan adalah tetek lelaki tak boleh menyusu, tetek perempuan boleh menyusu. masa kecik-kecik dulu aku pun hisap nen nen dari tetek jugak !!!

Ok, masuk kepada tajuk entry ini. Sejak aku ada buat entry yang ada perkataan tetek ni kan. entry tu la paling hot dan menjadi top entry Blogserabut. Page view Blogserabut pun naik secara tidak sengaja. serius Akuserabut tak berniat nak up traffic blog dengan cara post perkataan tetek ni. tapi ini la terjadi dengan Blogserabut.


Entry yang paling HOT berminggu-minggu
TETEK FAZURA-DULU DAN SEKARANG



Kalau search Google perkataan " tetek fazura". Blogserabut list first ok !!!


Keywords Analytics dari Nuffnang Blogserabut perkataan "tetek fazura" paling top lagi !!!

Dashyat betul perkataan tetek ni kan? memang power habis la. serius aku tak merapu kali ini !!! Aku post pasal tetek ni bukan nak melucahkan Blogserabut. aku post sebab aku rasa ada sence lawak di situ dan aku rasa pengunjung Blogserabut semua kebanyakannya sudah mencapai umur 18 tahun atau sudah mencapai tahap baligh. dan aku rasa lagi pengunjung Blogserabut ada otak yang masak untuk bernilai menda apa positif dan menda apa negatif !!!

Haiz~tak tahu la nak kata apa lagi. Hmm... kalau anda rasa Blogserabut ini Blog lucah. aku rasa Blogserabut tak cukup lucah lagi. dan kepada yang boleh terima entry-entry dalam Blogserabut. terima kasih. tidak lupa jugak kepada yang sudi singgah dan sudi follow. saya menghargai anda semua. thank you muah2 lol peace :) Kesimpulannya, tetek boleh up traffic blog anda hahaha wtf!!!

14 comments:

  1. org2 kita skrg ni..ramai yg otak blue..

    sbb tu suka sngt cari bnda2 mcm ni...

    sy pernh buat 1 entri..tajuk HANTU TETEK....yupp....hits tinggi....


    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    HAPPY BIRTHDAY BFF

    ReplyDelete
  2. haha mentality malaysia "tetek" itu sangat stim hahaha

    ReplyDelete
  3. @nabilah betul2!!!

    @Miss Apple u cool :)

    @Amiey betul jugak!!!

    @nub hahhaaha

    ReplyDelete
  4. haha.. tau xpe..
    aku tetiap hari ada je refferel dari ko.
    maksudnya, visitor ko g blog aku dari backlink ko tu..
    huhu.. tengs tu u..

    ReplyDelete
  5. ngok nye aran..haha, baek ko wt blog porn trus, mst gle2 up nye trafic..huahua~

    ReplyDelete
  6. @ Anne bukan saya!!! bukan saya!!! hahaha

    @Natalie hahahha dem idea!!!

    ReplyDelete
  7. muahahahaha. adeh. gelak gulin2. lps ni nak cite pasal tetek pulak. hahahaha

    ReplyDelete
  8. <---- baca blogserabut sambil fikir dan berangan2 nak buat entry 'tetek' apa pulak pas nih.. tetek fasha sandha ok tak? :P

    ReplyDelete
  9. @bedpet gulin byk x hahaa

    @Zulfikar hahahha boleh2 tetek boleh!!! kakaka

    ReplyDelete

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...